Sidor

2011-01-24

illa...


Jag kom iväg på mitt bokade pass idag. Kom till gymmet lite för tidigt. Men istället för att bara sitta av tiden, ställde jag mig på Cross-trainern. Det blev nästan 10 minuter på den innan det var dags för passet. Kämpade på som 17. Kämpade så hårt att jag inte klarade av att stretcha ordentligt pga illamående. Det kom vällande över mig så hastigt att jag först trodde jag bblivit smittad av calici-virus. Men efter lite vila blev det bättre. Så det var tack och lov "bara" vibrationerna från plattan som gjorde att jag blev åksjuk.



Den här bilden på en Power Plate är hämtad från nätet. Tyvärr är de maskinerna jag tränar på inte så här färgglada, utan i originalfärgerna metall och svart ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...