Sidor

2011-11-05

Fräcka Fredag!

Jag hade en superdag i går. 
Först var det dags för ett besök hos Jessica för att fixa naglarna. Jag har inga fler tider inbokade hos henne eftersom det är bebisdags, så först var jag lite inne på att bara förstärka naglarna med genomskinlig gelé. Men så råkade Jessica nämna något om färgen lila, och då var det ju kört ;)


Mina inte så neutrala naglar ;)

Under eftermiddagen fick jag och M besök av E med sina tjejer H och V. Vi var iväg en sväng till lekparken och sen busade vi och fikade vi hemma. När de åkt hem laddade vi om. M skulle få spendera ännu en kväll/natt med mormor och morfar och jag och A var bjudna på middag.

Så här fint var det dukat när vi kom till K och H:


Förrätten missade jag att fota, det var en grön ärtsoppa (med ett fint franskt namn) med tillbehören mousserande vin och creme fraiche. Superduper gott!

Till varmrätt blev det ugnsrostade rotsaker och kycklingfilé:

Och till efterrätt en jättegod och nästan övermäktig chokladmousse - MUMS!


Förutom oss fyra så var även M och R där. Vi hade så otroligt trevligt att jag inte ville gå hem. Som tur är så har jag en man som ser efter mig och konstaterade att om jag inte kom i säng före ett så skulle jag inte vara människa idag.

TACK underbara vänner för en underbar fredag!


4 kommentarer:

  1. Snygga naglar! Och maten lät ju ljuvlig.

    SvaraRadera
  2. Visst var det kul =0). Det får vi göra om när allt har lugnat ner sig ;-). Ja moussen är otroligt mäktig, det var knappt 1 dl i varje skål men det är knappt så man får i sig.
    Dina naglar är så fina!!!

    SvaraRadera
  3. Snygga naglar! Jag vill oxå...Kanske när jag blir lyxhustru...i mitt nästa liv...=)

    SvaraRadera
  4. Hahaha, det är bra Lena ;-) du får ragga upp någon snygg, rik ungkarl...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...