Sidor

2011-11-07

Vill bli frisk nu!

En vanlig förkylning brukar sitta i ungefär en vecka. Så att jag snorade och hostade i helgen kändes väl som att OK-men nu är det väl ändå sluttampen? Men så vaknar jag i dag och har återigen ont i halsen på ett "nytt" sätt. Vill inte mer nu! Det räcker att jag är trött och tung på grund av graviditet. Det känns tillräckligt trist att behöva ta det lugnt för att jag är höggravid. Jag vill inte känna mig orkeslös pga sjukdom också. Förhoppningsvis så blir det bättre under dagen. Hoppas, hoppas...

Nu dags för dusch och en apelsin - lite naturliga C-vitaminer kan ju knappast göra någon skada?

2 kommentarer:

  1. KRYA PÅ DIG!!! Ja usch dessa förskylningar är helt hopplösa i år biter sig fast usch vi har hållt på här hemma om vartannat hela hösten så less på det! Jag förstår att vara gravid och förskyld blir bara för mycket. Graviditeten i sig är ju energikrävande... Krya krya!!! Styrke kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Usch, det låter inge bra. Jag hoppas att lunchen med Åsa piggar upp och gör dig friskare ;-). KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...