Sidor

2011-11-15

OJ!

jag har haft fler än 10 000 sidvisningar! Inte illa med tanke på att detta "bara" är en dagbok på nätet ;) Många av mina läsare vet jag vilka det är. Några känner jag sen tidigare i det här riktiga livet på andra sidan datorn, men några är nyfunna vänner som jag aldrig träffat och kanske aldrig kommer att träffa heller. Superkul tycker jag! Några läsare har jag ingen aning om. Misstänker dock att det är lite blandat med folk jag känner och inte känner IRL, men tyvärr är det ju så att om du aldrig kommenterar - så kan jag heller inte veta att du läser. (kommentarerna får jag ju muntligt ibland, t ex från min lilla mamma som är inne nästan varje jag)

Vet inte vad jag vill med det här inlägget egentligen - skulle skriva något helt annat när jag gick in här :) Men det får väl bli ett stort TACK till er som följer mig och som kommer med glada tillrop och goda idéer. Jag skulle nog skriva bloggen för min egen skull även om jag inte hade en enda följare - men måste erkänna att det är bra mycket roligare när jag vet att ni finns därute och läser.

Kram på er alla!

3 kommentarer:

  1. Vad kul med 10.000!!! Min blogg räknar ju tyvärr inte så, så jag får aldrig fira =( men jag hittar ju andra sätt att fira ;-) det finns ju allting någonting som är värt att uppmärksammas... Du får klappa magen från mig =0)

    SvaraRadera
  2. Mig känner du ju, och mig har du ju träffat IRL och jag är ju tyvärr inte en av de där som du egentligen skulle vilja veta vilka det är.. :-) Men läser, det gör jag! KRAMEN PÅ DIG!

    SvaraRadera
  3. Klart vi finns! Och läser varje dag. =) Och väntar nu med spänning på att bebis ska dyka upp.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...