Sidor

2011-11-15

Tidligen förvirrad

Lämnade M på dagis och snabbade mig hemåt för att ta förbereda mig det sista innan jag skulle till BM kl. 10. Som tur var kollade jag i min kalender innan jag åkte, för då upptäckte jag att jag inte har tid förrän kl. 15. Så jag ringde till A och avbokade vår lunchdate :( Det får bli lunch med Hjärtat en annan dag i stället.

Så jag kom hem och visste inte riktigt vad jag skulle hitta på med tiden. Allt blev ju fel... Så jag bestämde mig för att betala lite varor som jag shoppat över nätet. Sen blev det lite FB och kolla lite mail. Sen slog jag på TV:n och kunde konstatera att gravhormoner och Extreme Home Makeover är en jättedålig idé. Mascaran hamnade långt ner på kinderna!

Innan jag gick och lade mig igår satte jag en deg till frukostbullarna. Så i reklampausen torkade jag tårarna och gick och fixade bullarna i ugnen. Igår blandade jag hejvilt bland mjölerna. 150g vetemjöl, 150g dinkel, 0.5 dl krossade linfrön, och så fyllde jag upp med grahamsmjöl och rågmjöl. Får se hur det smakar, så här ser de ut i alla fall:


Gjorde bara enkel sats, det går så snabbt och enkelt och så kan man leka mer med olika blandningar.

3 kommentarer:

  1. Va kul! Grattis! Det som gör att man vill göra inlägg är att det finns läsare och som dessutom kommenterar! Det ger en extra puff typ!

    SvaraRadera
  2. Åh du är lika förvirrad som jag, men jag åkte ju till BM i förra veckan i tron om jag hade tid kl 9,30 men det visade sig ju vara först kl 11 när jag var där..tur att du inte han åka dit iaf..

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att det gick bra hos BM och att bullarna smakar gott ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...