Sidor

2011-11-16

Kördags

Här händer det inte mycket. Så det finns egentligen inget att skriva om, men jag vet att ni är många som väntar nästan lika spänt som jag, så jag uppdaterar er lite på det händelselösa ;)

Eftersom det är onsdag så sticker jag iväg på körövning. Dels för att jag är i behov av att träffa lite folk, jag är ju mest innanför dessa fyra väggar på dagarna, dels för att jag har en liiiiten förhoppning om att en riktig genomkörare kanske sätter igång det hela. Om jag inte missminner mig så får vi besök av sångpedagogen Anna Högström idag. Sist hon var och hälsade på så fick jag nästan träningsvärk på helt otroliga ställen, eller vad sägs om tungan?


Tillägg 21:33
Det var ingen sångpedagog där idag tyvärr, men magmusklerna fick sig en rejäl genomkörare och bebis fick dansa lite ;). Får väl se om det räcker för att köra igång det hela!

1 kommentar:

  1. Haha, ja, jag kände mig väldigt otränad efter förra sessionen. När kommer hon då? Jag trodde också att det var idag. Förhoppningsvis känner bebisen av att du använde stödet idag och tyckte att det var obekvämt så att den hellre vill komma ut ;-).

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...