Sidor

2011-11-17

Gör vad jag kan...

När jag var gravid med M och hade gått ett par dagar över tiden, så bestämde jag och Hjärtat att vi skulle äta lunch. Vi fick sällskap av vår vän T. Efter lunchen gick jag på stan och fick plötsligt som menssmärtor som kom och gick. Det tog ett tag för mig att fatta vad det var, men så insåg jag att shit! Jag har värkar!

Så idag blir det favorit i repris. På dagens schema står det lunch med Hjärtat, och T och hans fru H1. Får väl se om det ger samma effekt den här gången ;)

2 kommentarer:

  1. Alla sätt är bra utom de dåliga, Bebisen känner sig bara inte redo att lämna sitt 5-stjärniga hotell! ;)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas!! Vilket trevligt sätt att få igång en förlossning på i så fall. måste jag säga!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...