Sidor

2011-11-10

viljornas kamp...

Vet inte om det beror på att jag är hemma, men just nu har M legat och ropat mamma en lång stund. Jag låtsas att jag inte hör - eftersom hennes pappa sitter i hennes rum. Sen ropade hon på pappa och nu har hon börjat gråta. Varför kan hon inte somna? Hon är ju bevisligen väldigt trött, hon ser ut som en liten tvättbjörn med svarta ringar runt ögonen. Misstänker skarpt att hon skulle somna om någon av oss lade sig ner bredvid henne, vilket vi vägrar och hon vägrar somna. Vi får väl se vem som är envisast...

Kan inte låta bli att skratta lite för mig själv. Nu har hon slutat gråta och ligger och räknar istället. Gullunge!

1 kommentar:

  1. Jag hejar på er föräldrar, hon lär ju somna av utmattning snart ;-) men jag förstår att det är jobbigt att inte ge med sig för det är ju inge roligt när de är ledsna.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...