Sidor

2012-03-24

2557 dagar

Vi firar 7 år ihop idag, mannen och jag. Eftersom vi både förlovat oss och gift oss efter detta datum har vi kommit överens om att inte köpa presenter till varandra denna dag, utan istället hitta på något tillsammans. Idag gick vi till Frank. På lördagar är det inte möjligt att boka bord, så vi tog en fördrink på Cirkus först och skrev upp oss för att få ett bord vid första sittningen.

Eftersom vi ville slå på stort så valde vi Frank rules. Det är en sällskapsmeny med 4 rätter, där Frank bestämmer vad man får. Du som gäst får välja om du vill ha fisk eller kött till huvudrätt och sen är det bara att vänta, se och bli överraskad. Vill man så kan man välja dryckespaket till. Då får man ett glas öl eller vin speciellt utvalt till den rätt man ska äta. Eftersom jag fortfarande helammar så hoppade jag över dryckespaketet.

Maten var som vanligt utsökt och vi blev mer än nöjda och mätta efter de 4 rätterna. Jag knäppte kort på allt vi åt, men kom på vid sista kortet att blixt hade varit att föredra på alla korten. Men, men, sånt är livet!



I natt ställer vi om klockan till sommartid, och imorgon är det våffeldagen som vi börjar med en våffelbrunch. Det blir nog en bra dag i morgon med ;)

2 kommentarer:

  1. All maten ser/låter jättegod, jag måste gå dit snart! Håkan kände likadant när jag berättade vad ni hade ätit ;-). Tack för idag, det var så mysigt att få träffa dig en stund! KRAM

    SvaraRadera
  2. Och GRATTIS på 7-årsdagen såklart!!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...