Sidor

2012-03-04

Vasaloppet

Så var det första söndagen i mars och dags för Vasaloppet. Hemma hos oss innebär det att A kliver upp tidigt och bänkar sig framför TV:n och jag får sovmorgon. När jag sen kliver upp så brukar vi äta mysfrukost. I dag blev det en variant på fattiga riddare. Jag vet inte riktigt hur man ska göra, så idag vispade jag upp ägg med lite mjölk och doppade rostbröd i äggsmeten innan de stektes. Nästa gång ska jag nog ha i lite mjöl i äggen också så att det blir mera som pannkakssmet. A har alltid vänt sina riddare i socker och kanel när de är nystekta, så det kanske jag också gör med ett par stycken i alla fall.

Efter frukost somnade lillkillen för sin förmiddagslur och A lekte kast med liten M i soffan:


Nu ska vi göra oss redo för en sen lunch på stan.

1 kommentar:

  1. Vilken superhärlig Bild!!! Jag förstår att hon gillar den leken ;-).

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...