Sidor

2012-03-15

Dagens shopping

Maria Montazami var på Make Up Store på Erikslund idag för att lansera sitt nya läppstift. Jag och K tog en sväng dit. Det blev inget MM-läppstift, färgerna passade inte mig alls och K använder aldrig läppstift. Det gör inte jag heller så ofta, men jag gillar tanken på mig själv i läppstift, så jag köpte ett annat istället. Maria var jättegullig och hade en ängels tålamod när hon under två timmar inte gjorde annat än poserade med folk som ville ha sin bild tagen. Så här fina blev vi på våra foton:

Först jag och Maria

och sen fick K och F vara med

3 kommentarer:

  1. Fy bubblan va avis jag är! Jag diggar verkligen Maria! Va hon lika spontan och härlig som man har sett henne i tv?

    SvaraRadera
  2. Shit vad kul. Och vad låååång hon är!

    SvaraRadera
  3. Ja Lena, hon var jättemysig ;-).

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...