Sidor

2012-03-13

Grattis lilla mamma!

Idag är det min mammas födelsedag! Ett stort grattis till världens bästa mamma! Vilken tur att jag valde just dig ;)

M var på strålande solskens humör idag. Till och med påklädningen inför promenaden till dagis gick smärtfritt och utan gråt! När jag kom hem från dagis tog jag mig en kopp kaffe och surfade lite. Sen tittade mamma och pappa in en kortis. Pappa hade med sig posten in och där låg DVD:n från fotostunden med Petra! Så jag passade på att beställa några av dem till kommande inbjudningar och tackkort. Jag kastade i mig en snabb lunch och sen hämtade jag M på dagis. Vi åkte till Djäkneberget där vi hade en lekdate med K och hennes systerson A. Barnen åkte rutchkana, vi tittade på, och så åt vi mellis och fikade. Strax före fem gav vi oss av hemåt. Det var en trött hjältinna som badade och sedan stöp i säng. Jag tror att hon somnade på 10 minuter.


Bilderna är lånade från K:s blogg

Det var jättemysigt att vara ute och fika i det fina vädret. Det kommer vi garanterat att göra om flera gånger, även om vi de flesta gångerna kommer att hålla oss till lekparken här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...