Sidor

2012-03-09

Internationella kvinnodagen

är inget jag brukar fira, men så blev det visst i år...

Jag och K var på krogshow. Qvinna-UNDERavLIV heter den och det är fem lokala förmågor som showar och spexar under en timme och fyrtio minuter.

Underbart att få skratta lite i gott sällskap. Så här färgglada drinkar köpte vi oss


och så här såg jag ut, när jag var ute helt själv utan barn för första gången på 3 månader. (Min blixt är inte särskilt snäll, därav det lite underliga ansiktsuttrycket.)


Tack snälla mamma för att du tog hand om F medan jag var ute och svirade! När vi kom hem åt han glatt och tvärslocknade sen i sin säng. Det gick definitivt ingen nöd på det kära barnet i alla fall ;) Däremot var det lite synd om min mamma och pappa som visserligen fick bröstmjölk till F, men tyvärr även en läckande flaska som inte gick att mata ur. Som tur är så är de påhittiga mina föräldrar och lyckades få i F det mesta ändå. Skönt att det bara rörde sig om 4 timmar och inte en hel helg ;)

2 kommentarer:

  1. Jädrans va smal och snygg du är!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg!! Kul att piffa till sig och ha vuxenkul!
    Skönt att det inte gör ont att amma längre... =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...