Sidor

2012-03-19

Bläh!

Idag är ingen bra dag. Barnen har varit gosiga och mysiga, F kanske lite gnälligare än vanligt, M lite uppmärksamhets törstande, men så är det ju hennes 4:e dag i rad hemma med oss. Jag däremot har varit tung i sinnet och inget har känts roligt. Hade tänkt att vi skulle ta oss till lekparken idag, men det blåste så jag ibland undrade om taket skulle flyga bort, så det blev inomhusaktiviteter. Sommar, är du? som M skulle ha frågat. Nu tar jag och laddar om, imorgon är en annan dag!

F fick i helgen, förutom den fina filten även en body och byxor.

1 kommentar:

  1. jag hörde något om att ni hade fått snön tillbaka stämmer det?

    Förresten så vill jag att du kollar in datumen 29 mars, 30 mars och 1 april ..eventuellt 3 april på förmiddagen...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...