Sidor

2012-03-07

This Means War

Actionkomedier är inte min grej egentligen. Action är helt ok och komedi med för den delen. Det är kombon jag inte gillar så värst. Men This Means War var ändå helt ok. Vi skrattade gott på flera ställen, och slutet var inte helt väntat. (annars tenderar actionkomedier att vara stöpta i samma mall...)

A kom ut från M:s rum igår kväll och var dunderförkyld... Jag misstänkte att han skulle vara hemma idag och då kände jag att det vore bra om jag hade en aktivitet som förde mig hemifrån. (sjuka män ni vet...) Så kom jag på att det borde vara barnvagnsbio idag. Skickade ut en statusuppdatering på FB om bioplaner och inom några minuter hade jag sällskap ;) Åkte hem till K direkt efter dagislämning och hängde i soffan i ca 1 timme innan vi klev in i biomörkret.

Efter bion blev det en rask promenad i solskenet för att hämta M. En härlig vårdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...