Sidor

2012-03-28

Bära barn

Jag håller på att planera lite inför sommarens semester. Planerna involverar en längre flygresa och utlandsvistelse i ca 10-14 dagar. Sightseeing och shopping med en 3,5 åring som inte går så långa sträckor och en 9 månaders bebis som inte går alls kräver lite planering. En paraplyvagn med ståbräda borde funka. Och när stora tjejen inte orkar gå eller stå längre... då får hon åka vagn och lillkillen får sitta i bärsele.

Bärsele inhandlades idag. Jag vill ha lite tid att vänja mig vid att bära och ställa in alla spännen och remmar. Och F behöver få vänja sig att sitta i selen. Dessutom var det inbytesvecka i butiken där jag köpte den, så jag fick rabatt mot att jag lämnade in en bärsjal som jag inte använder längre.

En sån här fin Manduca köpte jag idag:
 Bilden lånad från stellaris.se


Bilden lånad från babydesign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...