Sidor

2012-09-25

Dagisbarn

(Japp, jag envisas med att kalla förskolan för dagis och jag kommer INTE att sluta för att det är PK att säga förskola!)

Ibland så slår det mig som ett knytnävsslag i magen att jag har en tjej här hemma som är både liten och stor på samma gång. Ibland känns hon så väldigt liten (som när hon gömmer sig för månen på TV) och ibland känns hon så stor (som när hon har reflexvästen på och är redo för en tur till skogen med dagis)


Min kamera har vid två tillfällen fått agera arbetsredskap åt min kompis R när han fotograferat bröllop. Senaste gången var i helgen - och idag kom han förbi med kameran och en tack-för-lånet-flaska. Den tackar JAG för!


För övrigt så hoppas jag att jag har lättare att somna i kväll än igår. Trots att jag nästan alltid lägger mig före A och somnar nästan omedelbart, så var huset märkbart tomt i går och jag kunde inte somna på jättelänge. Tur att jag ganska snart fick sällskap av mina två gullungar ;)

God natt på er där ute!

2 kommentarer:

  1. Stora M med fina mössan ;-). Hoppas att du får sova gott inatt! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Det är såå jobbigt att va själv när man är van att va två i sängen... Förstår precis hur du känner.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...