Sidor

2012-09-05

Överraskad

Jag pratade med en vän i telefon idag när A kom hem. Jag fick en stor kram och fantastiskt vackra rosor samt chokladkola från Åre Chokladfabrik. Vi har 7-årig förlovningsdag idag, men vi ska inte fira förrän på fredag hade vi tänkt. Så jag hade verkligen inte förväntat mig något idag!





En av dagarna i USA spenderade vi på Mall of America. 800 affärer/butiker samlade på ett ställe, med ett nöjesfält i mitten. Erikslund Shopping Center kan slänga sig i väggen ;) I alla fall, vi åt lunch på en restaurang där. När jag satt och väntade på min mat vände jag mig bort från min plats i några sekunder. När jag sen vände mig tillbaka stod det en presentask från Pandora där. Jag hade pratat om att jag önskar mig en bead i form av en säl, men det finns tyvärr inte vad jag har sett. Men jag fick en bead som påminner om stranden istället, utan anledning, bara för att det fanns en Pandorabutik i Mall of America. Tack älskling för att du skämmer bort mig!

Bilden är lånad från www.pandora-jewellry.com

2 kommentarer:

  1. Vilken karl du har, han är snäll han! Du kan skatta dig lycklig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...