Sidor

2012-09-07

steg efter steg

Igår skulle jag och kompisen L träffa M för fika/lunch. När jag och L lämnat på dagis tog vi en promenad ner på stan där vi tog en latte var. Efter kaffet hade klockan blivit möta M-dags så vi gick till mötesplatsen. Därifrån gick ner till hamnen och tog en liten sväng bland husen där. Lunchen blev en sallad på Kajens fik och sen promenerade jag och L hemåt. Vi gick längs vattnet och trots att det blåste lite så var det jättefint.
 L tog den här bilden under promenaden. Jag har lånat den från fejjan.

Jag hann in på ICA en snabbis innan jag gick hem och bytte från singelvagn till dubbelvagn och hämtade M på dagis. Sen promenerade vi till Mikaeligården och ÖF. Det var supersmidigt att gå dit med dubbelvagnen och det var inte ens särskilt jobbigt att gå hem med den. Allt som allt knatade jag nog runt en mil. Inte illa. Nu gäller det väl bara att hålla igång promenaderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...