Sidor

2012-09-12

Tankning

Efter dagislämning fick jag besök av bästa Å. Det var evigheter sen vi sågs och det var så mysigt att  få tillbringa några timmar tillsammans med bara ett barn som "störde". Jag säger störde med kärlek för barnen är inte i vägen. Men med hennes tre och mina två är det sällan vi hinner avsluta en mening. Därför var det extra kul idag när bara F var hemma, för då hann vi prata ordentligt. Å följde med och hämtade M på dagis, sen åkte hon för att hämta hem sina. Jag, M och F spenderade en trevlig em tillsammans. F sov en stund så jag och M fick en stund för oss själva. När så A kom hem från jobbet stack jag iväg till K på "förkör". K hade bjudit hem några av oss på mat innan det var dags för kvällens körövning. Vi har gjort det förut och det är alltid lika kul. De tjejer som var där umgås jag inte med så mycket i vanliga fall eftersom vi sjunger olika stämmor, så det blir inget tissel under repen och pauserna känns ofta så korta att vi inte hinner med allt socialt ;)

Så det var en dag av energitankning. Nu har jag så jag klarar mig ett par dagar till!


2 kommentarer:

  1. Vänner är viktiga. Väldigt viktig. Glad att du fick tanka energi. Själv känner jag att jag saknar det. Du vet ju sen min gamla blogg. Det är tufft att vara nyinflyttad, ha små barn och jobba heltid. Och vilja träna massor. Idag ska jag dock tanka lillebror-energi. =) Åker till Linköping direkt när jag kommer hem från jobbet. Käka och bio står på schemat. Ha en härlig torsdag.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...