Sidor

2013-03-24

24 mars

För åtta år sen var 24 mars en skärtorsdag. På onsdagen hade jag kommit hem från en 2 veckors resa till USA dit vi åkt för att vara med på min brors bröllop. Den 24:e hade jag och A vår första officiella date, och det fick även bli datumet som är vårt "blev tillsammans" datum. Således är det vår 8-års dag idag! Puss på dig mitt hjärta!


Vårt "firande" bestod i frukostbuffé på IKEA tillsammans med fam L. Vi blev kvar på Erikslund till strax efter ett. Jättemysigt var det och vi kommer definitivt att göra om det.

3 kommentarer:

  1. Grattis på er dag!! Jag minns det som igår ;-) häftigt att det redan har gått 8 år. Kram på er!!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vi har också den 24:de som träffdatum =) men februari...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...