Sidor

2013-03-11

Våren som kom av sig

De senaste dagarna har det varit plusgrader och soligt om dagarna. Av min snögubbe finns det i princip inget kvar. Så det var en smärre chock när jag kikade på termometern i morse.
Lägg då till att vår termomter sitter i lä under tak precis vid husväggen, så ute i det fria är det åtminstone en grad kallare.

På jobbet rullar det på. Idag har jag inte bara uppdaterat mig själv, utan faktiskt varit lite produktiv =) Jag har världens góaste kollegor och det är kul att vara på jobbet igen. För ett tag sedan skrev jag att jag blev så besviken  över att en planerad grej höll på att gå i stöpet. Idag löste det sig! Så nu är jag megaglad igen !!! Och inte blev det sämre när jag möttes av två glada barn när jag kom hem. Febern är borta sen ett par dagar och det återstår bara snor och hosta.

3 kommentarer:

  1. Åh vad kul att det löste sig! =0) Jag är så glad för din skull!

    SvaraRadera
  2. Är jätteglad för din skull, åh va kul!

    SvaraRadera
  3. Du har fått en utmärkelse av mig =) Läs på min blogg.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...