Sidor

2013-03-16

Onyttig premiär

Bebis som är på gång att födas men ändå inte riktigt - kullkastade våra dagsplaner aningen. Men vi rättade snabbt till det ;) Jag och Andreas stoppade ner barnen i dubbelvagnen och promenerade ner på stan. Andreas beställde nya glasögon och sen var det dags för lunch. Efter lite funderande så föll valet på Donken. Inte världens nyttigaste mat, men så fick det bli. Tidigare när vi varit där har F fått en burk med barnmat, men idag var det dags för skräpmatspremiär. Han fick en naturell hamburgare och vatten, så det var inte så himla farligt. Men så hittade han på M:s pommes och de åt han med god aptit! Vi fortsatte till Panduro för att köpa pärlor till M. Hon har pratat ganska länge om att hon vill pärla halsband och nu kände jag att det var dags att uppfylla önskemålet. På vägen hade en blomsterbutik smyckat ett ventillock och lagt ut blommor i form av ett hjärta. Det var så man blev alldeles glad i hjärtat. Jag sällade min egen blomma till rosorna och knäppte ett kort. När pärlorna var inhandlade promenerade vi hem igen, så jag och Andreas har fått lite motion i alla fall.



Kom på när jag stod i duschen i morse att det är det 16:e idag. Det är mitt och Åsas datum, men båda har vi glömt bort att hitta på något inför idag. Vi pratade i telefon i närmare en timme i alla fall och kom fram till att ingen av oss orkade åka hemifrån när klockan var närmare fem på eftermiddagen. Så vi bestämde att vi ses en annan dag istället. (i värsta fall den 16 april som jag nu inte tror att vi missar)

2 kommentarer:

  1. Åh vad mumsigt med Donken! Jag förstår att han gillade det ;-). Istället för oss fick ni ju träffa fyra andra i familjen, hehe. Vi hoppas att den tittar ut på onsdag, det vore perfekt för då är H tillbaka i stan =0). Hoppas att det gick bra att sjunga ikväll. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åh Donken, det va ett bra tag sen man ät där. Tyvärr måste jag erkänna att jag tycker det är gott ibland...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...