Sidor

2013-03-30

Påskafton

Min mamma bjöd oss och A:s familj på påsklunch idag. Vi fick jättegod mat, pratade, skrattade och hade det allmänt trevligt. Barnen fick påskägg i massor och det var nästan som julafton för deras del. Årets påsktårta skulle jag ha bakat igår, men på något sätt så försvann tiden och plötsligt var jag tvungen att sticka iväg för att repa inför sjungningen i kyrkan. När jag kom hem var klockan strax efter åtta och tårtan var i det närmaste klar. Den fick svalna till i morse när A gjorde klart den.

Jag gick och lade mig med huvudvärk igår och vaknade med den samma. Hade tänkt lägga mig tidigt idag för att kompensera inför sommartiden, men vi fastnade framför Mr Selfridge och nu kollar vi ifatt förra veckans avsnitt av Brottet. Sen ska jag minsann sova;)


1 kommentar:

  1. Ser fin och gott ut! Vacker tårta!
    Yohio och Bio... Jo det ska börjas i tid. haha!! =) Goungar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...