Sidor

2013-03-05

Award!

Jag har fått en Blog Award.
Tack snälla Kevlarsjäl!

Den här awarden innebär att jag först ska svara på några frågor och sen skicka vidare.


1. Vad ville du bli som liten?Jag ville bli veterinär, men efter att min pappa informerat mig om att man var tvungen att köra upp hela armen i kossornas bakar så tyckte jag att skridskoprinsessa eller popstjärna lät bättre.

2. Vad är du idag?
Systemutvecklare

3. Vart vill du helst resa?
Sydafrika är ett drömresmål, och Karibien är inte heller helt fel =)

4. Var ser du dig själv om 5 år?
På samma ställe som idag, men lite äldre och lite klokare.

5. Rött eller vitt?
Rött! men efter mina graviditeter har jag tyvärr blivit överkänslig mot många röda viner, så jag håller på att lära mig hitta guldkornen bland de vita.

6. Sommar eller vinter?
SOMMAR! Gärna 12 månader om året.

7. Skog eller hav?
Hav

8. Vad gör dig ledsen?
När mina förväntningar inte uppfylls.

9. Vad är det bästa du vet?
Utan tvekan: mina barn! Det bästa jag vet är att få hänga med dem, att lyssna på 4-åringen som börjar formulera sina tankar och syn på omvärlden och att titta på 1-åringen som försöker kommunicera och använder hela kroppen eftersom orden inte finns där än. Sen är jag (enligt maken) en supersocial person, så om jag får kombinera ihop umgänget med mina barn med make och goda vänner, då är livet verkligen på topp!


Så där! Då återstår bara att skicka denna uppskattning vidare... De fem bloggvänner jag väljer är:

Kristins blogg
Lilla Prinsessan B och Jag
Lenas lilla
Militärmamman
Emmelies blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...