Sidor

2013-03-15

Guldstänk

Igår var det dags för Guldstänk. Det är företagarnas egen "Oscarsgala" där de uppmärksammar företag som utmärkt sig på ett eller annat sätt. Företagen nomineras i olika kategorier och en vinnare väljs i varje kategori. Vår kör och Västerås Kammarkör sjöng för gästerna när de intog sina platser i Konserthuset. Efter vårt framträdande var vi välkomna att stanna på festligheterna. Vi var ett ganska stort gäng som utnyttjade erbjudandet. Det innebar fest mitt i veckan (igen). Jag "festade loss" med Kristin och Emelie. Nåja, så mycket som det nu går att festa med två gravida. Himla kul var det i alla fall. Jag drog mig hemåt lite tidigare än jag kanske tänkt mig, men ett möte kl. 08 i morse gjorde att jag gav upp vid tolv.



Jag var ganska trött idag, men dagen förflöt ganska fort ändå. Jag svängde förbi Spicy Hot och köpte med mig mat på vägen hem. Jag köpte tre rätter, en till mig, en till Andreas och en till barnen att dela på. F åt så jag trodde han skulle spricka och M bad om mer två gånger. Jag gissar att mina barn gillar thai-mat!

1 kommentar:

  1. Ja det var en rolig kväll och jag trodde inte att jag skulle vara kvar till näst sist men så blev det ;-). Lika bra att passa på när man inte vet när det blir en nästa gång.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...