Sidor

2013-03-31

Välkommen!

Världen har blivit en prinsessa rikare! Välkommen till världen till den lilla och ett stort grattis till de två lyckliga föräldrarna.

Att se nära vänner vänta och längta är nästan som att göra det själv. För här i huset har vi också väntat och längtat och varit nyfikna på vem det är som gömmer sig därinne.

RS-viruset härjar, så på sjukhuset får vi inte hälsa på. Men de kommer ju hem inom kort och då får vi säkert träffa dem alla tre.

Ibland finns det extra mycket kärlek i världen, idag är en sådan dag i min värld!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Vilket fint inlägg, jag blir alldeles rörd när jag läser det! Nu har jag äntligen datorn uppe och kan läsa ikapp mig på lite bloggar. Ja snart får vi förhoppningsvis ses ;-) jag har lite feber nu ikväll så jag och prinsessan följer inte med imorgon men när allt har lugnat ner sig och vi har kommit iordning så är ni välkomna över =0). KRAM!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...