Sidor

2013-03-12

En till utmärkelse


Måste erkänna att det är lite smickrande att få två utmärkelser på kort tid! Tyvärr känns det som att jag bara kan fullfölja halva uppdraget, nämligen att svara på frågorna. Jag följer inte så himla många bloggar som har färre än 200 följare och de har jag i princip redan skickat en utmärkelse till. Risken med att utnämna samma bloggare igen är ju att ingen av dem svarar. Så ni får hålla tillgodo med mina svar.
Jag
Med utmärkelsen följer uppdraget att skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare.
Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar.
Skriv på deras bloggar att de fått utmärkelsen av dig.
Svara på frågorna du fått av den som gett dig utmärkelsen.
Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.

1. Vilken årstid tycker du bäst om och varför?
Jag gillar sommaren bäst. Anledningen är solen (som förhoppningsvis lyser) och de ljusa långa kvällarna och att det är då vi tar ut den långa sammansatta ledigheten.

2. Vart skulle din drömresa gå?
Sydafrika, Australien och Karibien. Gärna i ett svep under ett halvår eller så ;)

3. Vilket är ditt favorit tv-program
Jag är ju en TV-junkie, så jag får nästan nämna ett program för varje veckodag... Fast jag väljer nog en gengre och då väljer jag brittiskt drama, typ Downton Abbey, Morden i Midsumer och Mr Selfridge.

4. Vilken är din favoritfärg?
Lila, i alla tänkbara nyanser. Fast senaste åren har lila fått dela första platsen med turkos. Och vissa kombinationer av lila och turkos är ju bara såååå fina!

5. Hur lång är du och vad är din drömvikt?
Jag är 163 cm och min absoluta drömvikt är 55 kg. Men sannolikhetsvikten ligger nog närmare 63 kg. Fast egentligen är inte mitt mål en viss vikt, utan storlek. Jag vill kunna ha storlek M eller 38/40 och då spelar det inte så stor roll vad vågen visar. 

1 kommentar:

  1. Kul att läsa dina svar! Älskar med lila och turkos! Bra inställning med vikten vs kroppens storlek. Klart du kommer i en 38/40 om du bara fortsätter jobba! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...