Sidor

2013-03-06

Vårlig aktivitet

Årets kosläpp är bokat! Det finns en Arla-gård i närheten av där vi bor som anordnar ko-släpp på våren. Vi var på det förra året och det var superkul att kika på kossorna som glada och ystra sprang ut i hagen för första gången. Några av våra vänner ville gå förra året, men visste om när det var, eller försökte boka försent. Så efter att jag knappat in vår anmälan skickade jag meddelande till ett gäng på FB och påminde om att det nu är möjligt att boka. En efter en hörde av sig och meddelade att nu hade de också anmält sig. Plötsligt fick jag och A ett ryck och så bjöd vi in alla på korvgrillning hemma hos oss efteråt. Kanske borde jag ha räknat efter före... 14 vuxna och 12 barn blir vi om alla kommer! Vilket jag bara tycker är trevligt, men det blir lite trångt om vi måste vara inomhus, så jag håller verkligen tummarna för att det blir bra väder så vi kan hålla till både ute och inne.

Bilder från förra året

2 kommentarer:

  1. Det ska bli så mysigt! Det var riktigt roligt förra året även om det var lite kallt så i år ska jag klä mig bättre ;-) eller med vindtätt kanske är mer rätt uttryckt. Ser fram emot korven efteråt, bra initiativ av er!

    SvaraRadera
  2. Precis som Kristin skrev riktigt roligt blir det, vad kul att ni kom med idee med korv! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...