Sidor

2013-03-01

jag överlevde!

och mer därtill =)

Lite läskigt faktiskt att det inte alls kändes som jag varit borta i 16 månader när jag kom till jobbet idag. Snarare 6 veckor... Jag har ägnat dagen åt möte med mina kollegor, projektmöte inför uppgraderingen i maj och genomgång av mailkorgen. Det låg en hel del i inkorgen som jag kunde kasta med det samma. Så nu har jag kanske ett 50-tal mail kvar som känns relevanta. De ska jag läsa igenom nästa vecka och se vad som behöver sparas och vad som kan kastas. Det finns ju ingen mening med att spara på gamla mail med info som jag aldrig kommer att läsa igen.

Det här låg förresten på mitt tangentbord när jag kom i morse:

Det är min vikarie som skrivit lappen. Han kommer att vara kvar månaden ut för att lämna över till mig, men var ledig av personliga skäl idag.

När jag kom hem var det nog svårt att se vem som blev gladast, något av barnen eller jag. Vi åt fredagsmiddag ihop med mamma och pappa. Idag bjöds det på räkor och vitt vin. Barnen fick annat, men F ville bara ha gröt. Han har varit lite kinkig idag sa A. Lite kanske det beror på att jag inte var hemma (hoppas jag) men jag har även hittat tre nya tänder som är på väg fram, så jag förstår om han har ont plutten :(

Nu väntar helg om hörnet, jag har tänkt fylla den med shopping och 30-års kalas. Det ska bli riktigt trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...