Sidor

2012-02-29

11/44

Idag firar mina föräldrar sin 11:e bröllopsdag, vilket innebär att de varit gifta i 44 år! Själv har jag inte ens varit gift i ett år än, men vi har ju varit tillsammans i snart 7 år. Så jag vet att det inte alltid är en dans på rosor att bo och leva ihop med en annan människa. Men jag är glad och tacksam över att mina föräldrar har kämpat för kärleken och att de fortfarande är tillsammans av rätt anledning - att de älskar varandra. Puss på er!

Skottdagen är ju den dagen när det är "ok" för kvinnan att fria, är det någon av mina ogifta kvinnliga läsare som som ställt frågan idag?

2 kommentarer:

  1. Du får hälsa och gratta!!! Det är härligt med kärlek!

    SvaraRadera
  2. Nä jag är gammalmodig och vill att killen ska fria. Och dessutom...har Peter inte friat än så varför skulle han säga ja om jag friade...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...