Sidor

2012-02-16

peppar, peppar

Igår kväll pratade jag och A om att det nu var längesedan M vaknat på natten. De senaste veckorna har hon somnat tämligen fort och sovit hela natten i sin säng utan några större avbrott.

Tyvärr tog vi inte i trä och A hämtade in henne - storgråtandes - till vår säng inatt. Trots en flaska välling somnade hon inte om, utan ville gå upp. Så mellan 03.00 och 03.50 halvslumrade jag i soffan medan hon tittade på Pippi. Sen gick vi till hennes rum och säng och läste saga. Vi släckte direkt efter sagan och jag somnade till, men jag tror inte att M somnade förrän närmare 05... Nästa gång vi har ett skov med bra nätter ska jag banne mig hålla tyst!

2 kommentarer:

  1. Jag med! Häromdagen säger jag till Stefan att oj vad A sovit bra länge nu. Och i natt vaknade han vid 23:30 och vid 00:30. Vi halv ett ropar han mamma, mamma, mamma med ljuv stämma och talar om att han har bajsat när jag äntligen blir vid medvetande och masar mig upp. Icket att han hade bajsat. Och arg som ett bi när jag efter blöjbyte lägger honom i sängen igen. Gastade ett par gånger men sedan somnade han tack och lov om. Jag ska INTE heller säga något nästa bra period.

    SvaraRadera
  2. En sak till. Om du vill:

    http://kevlarsjaltranar.blogspot.com/

    Enbart träningsblogg.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...