Sidor

2012-02-14

Hjärtedagen

Idag är det alla hjärtans dag. Vi har firat den dagen sen vi blev tillsammans, dock inte hysteriskt. Vi har ätit gott och hittat på små gåvor till varandra. Förra året när vi gifte oss så var det faktiskt JAG som sa att vi kanske inte måste köpa presenter på alla årsdagar och bemärkelsedagar. (Ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar överraskningar och paket så därför är det ju lite speciellt att jag kom med förslaget) Jag kände mest att jag inte riktigt hade inspiration att hitta på paket till A och att det räcker med att firar med lite mysig middag och TID tillsammans. Så jag har faktiskt inte köpt något till A, men det verkar på honom som att han ändå tänker ge mig något. Vi får väl se. Jag har tänkt fixa lite speciellt till middag idag, förrätt och varmrätt med sånt jag vet att han tycker om!

Förra veckan var jag och mamma på Erikslunds Shopping Center. Inne på Gina Tricot hittade jag en klocka som jag ville ha, och en silverfärgad ring. Eftersom ringen är hjärtformad, så tänkte jag att det blir bra gåvor till mig själv på alla hjärtans dag.



Klockan är något intensivare i färgen än vad som syns på kortet.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...