Sidor

2012-02-06

Vuxenpoäng

Jag blev precis inbjuden till att börja sjunga i en kör. Jag älskar att sjunga och jag vet att det är roliga människor med, så jag hade gärna provat. MEN, jag är för tillfället mammaledig från "min" kör eftersom det inte funkar att vara borta från F på kvällarna ännu. När det väl funkar (förhoppningsvis efter påsk) så är det inte rättvist mot familjen om jag ska vara borta fler kvällar. Framför allt inte rättvist mot A som då ska ta hand om nattningen två dagar i veckan varannan vecka. Så jag gjorde det kloka valet och tackade nej, för mig är det ett stort steg, för jag har så svårt att säga nej när det är något roligt som erbjuds.

(klappar mig själv på axeln, dricker upp mitt te och går och lägger mig)

1 kommentar:

  1. Bra där! Det är så svårt att säga nej, särskilt när det är något roligt, bra gjort Anna.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...