Sidor

2012-02-16

resten av dagen

Efter en ganska gråtig och trist morgon, lämnade jag det lilla livet på förskolan. Där var hon som förbytt, log brett mot mig och sade vinkande hejdå!

Själv åkte jag hem till soffan och ammade en arg lillebror, samt åt lite frukost, för det blev inte tid för någon sådan för min del idag.

När jag sedan hämtade henne på eftermiddagen så var hon idel solsken. Gullunge!!! Vi lade pussel och sjöng och gullade med lillebror. Vips så hade två och en halv timme gått och A kom hem med middagen. Sen var det bad på schemat och så sängdags. Idag somnade hon före halv åtta. Får väl se vad natten kan ge. Personligen hoppas jag på att båda barnen sover, så att jag också får sova och mota bort det här halsonda som gett sig till känna. Men jag tänker att om jag ignorerar det så kanske det försvinner?

3 kommentarer:

  1. Hon sover förhoppningsvis hela natten eftersom hon var vaken inatt å trött imorse. Jag håller tummarna för att det halsonda försvinner med sömnen så att du är frisk på tisdag! Kram

    SvaraRadera
  2. Såg (hos Militärmamman) att du hade problem med din hunds tassar (snö som fastnar) så här kommer ett tips: smörj in med försvarets hudsalva (cerat) som går att köpa på Apotek. Hela tassen och mellan trampdynorna, innan ni går ut :-)

    SvaraRadera
  3. Affirmation funkar alltid! Hoppas du slipper din antågande förkylning.
    Härligt att det kan vända sådär av ett par timmar på fsk!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...