Sidor

2012-02-21

Fettisdagen

Bakade ju semlor igår, de blev såååå goda! Tack Militärmamman för receptet!



Jag tycker inte att det är så gott med mandelmassaklumpen i mitten av bullen, och ofta är det för mycket och för söt grädde på.  Så när jag gjorde mina egna så blandade jag mandelmassan med grädden och lade på. Till och med A tyckte att det var gott, och då gillar inte han mandelmassa! Jag bakade 8 bullar och vi åt 5, så det fanns 3 kvar. Men nu är det bara 1 kvar för vi tog oss en slät bulle var till kvällstét. Nästan ännu godare :)

2 kommentarer:

  1. De ser goda ut! Tycker jag som inte ens gillar semlor =0).

    SvaraRadera
  2. Jag tycker oxå att den släta bullen är godare! Jag vågar inte baka för då äter jag...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...