Sidor

2012-02-07

JAG VANN!!!

Jag var med i utlottningen av en bebisfotografering hos underbara Petra Gau, och vann! Nu ska vi bara komma överens om en dag som passar. Ser så fram mot att få härliga bilder på F. Petra fotade vårt bröllop och hon var med från morgonen när jag blev i ordninggjord och sen hela dagen fram till efter efter tårtan. Förutom dokumentärt så fotade hon även våra porträttbilder och så ibland knäppte hon bilder utan att vi poserade. Här är en bild jag inte hade någon aning om att hon tog:

foto: Petra Gau


och så en av mina favoriter!

foto: Petra Gau

5 kommentarer:

  1. Åh grattis till vinsten :D och vilka fina bröllopsbilder

    SvaraRadera
  2. Grattis igen! Jag ser fram emot att få se resultatet :-)

    SvaraRadera
  3. Hurra för vinsten. Och underbara bilder hon tar Petra.

    SvaraRadera
  4. Härligt med vinst! Grattis!!
    och grattis till ditt vuxna nej-svar med. Här är en till som borde öva mera på det!

    SvaraRadera
  5. Så jäkla kul! Alltid kul med kort! Grattis!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...