Sidor

2012-02-04

Handens fem fingrar

En sång som visade sig vara mycket svårare att sjunga än jag trott. Lite pga av att de noter vi hade var skrivna i för mig helt fel tonart. Lite väl högt för en fuskande alt som jag. Men det gick faktiskt över förväntan. Efter dopet var vi bjudna på dopkaffe, vilket var supergott. M hade bakat allt själv, verkligen imponerande. Märkte tyvärr att M var lite varm när jag bytte på henne. Hon var lite loj hela dagen och sov i bilen både dit och hem. Smög ner lite alvedon i kvällsvällingen - hoppas att det gör susen och att hon mår bra i morgon.

Lovade bilder på dopkortet -  så här blev det:






Mallen till skon hittade jag här. Den var lite pillig, men inte så svår och framför allt kul att göra!

3 kommentarer:

  1. Åh herregud vilket pill!! Det vackraste dopkortet jag sett!! Du är ju helt otrolig!

    SvaraRadera
  2. Jättefint!!! Och så himla ambitiöst!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig idé med en sko! Du är så duktig Anna!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...