Sidor

2012-02-22

Ändrade planer

Dagen var full av planer. M skulle på ett besök på sjukan och sen skulle vi åka till våra kompisar utanför Enköping på lekdate. Men de planerna ändrades när vi vaknade i morse och hon var het som en kamin. Hon bokstavligen hatar att ta tempen, trots att vi har en örontermometer, men i vissa lägen ger jag mig inte. 38.7 visade den. Så jag ringde och avbokade våra besök, och till dagis för att berätta att hon inte kommer i morgon.
Så vi tittade på Nicke Nyfiken två gånger, lade pussel och läste saga, ritade, pärlade och tittade på kort. Mormor och morfar kom förbi en stund och jag fick en chans att dammsuga det värsta i kök och hall.

Förutom att M är lite gnälligare än vanligt, så är hon hyfsat pigg, snorar inte, hostar inte. Så jag vet inte riktigt vad det är som gör att hon har feber. Någon sa att man kan få feber när man växer, men jag vet inte om det stämmer eller inte. I alla fall så hoppas jag att febern är borta i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...