Sidor

2012-02-01

Fullspäckad dag

Lämnade M på dagis o sen var det 2 månaders besök på BVC med F. Han växer som han ska vilket känns bra! idag vägde han 5325g och han är 59,3 cm lång. Mitt på kurvan :)

Efter vägning och mätning åkte vi hem till E och V. E bjöd på jättegod kycklingsoppa till lunch. Vi hade jättetrevligt, men tiden gick fort och vi båda har barn på dagis som ska hämtas kl 14. M, F och jag åkte till ICA och handlade till kvällsmaten. Jag lyckades med mästerverket att manövrera både kundvagn och barnvagn, inte illa! Vi kom hem och fixade i ordning inför kvällsmaten. Strax före 18 kom T och tvillingarna. Vi grattade januaribarnen på födelsedagen och de bytte paket med varandra. Vi åt hamburgare och fick tårta till efterrätt. strax före åtta tittade M på sin pappa och sa -"M sova nu!" Klart att hon fick det!

I morgon är det dagis, sista dagen den här veckan. Jag och F ska förmodligen sortera tvätt, så kul kan man också ha det ;)

2 kommentarer:

  1. Skönt att hon gillar fsk! Och att F kan ligga bredvid dig och sova! =)
    Laxen ser väldit god ut! Militärpappan är mkt skeptisk mot lax tyvärr, men snart kan jag ha det till lunch när jag ska vara mammaledig! =P
    Jag har haft problem med att kommentera på blogspotbloggar, hoppas detta funkar idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. åh vad han växer, det ska bli skoj att träffa er sen, måste bli nu framåt vårkanten när vi kommer upp :D
    B vägde förresten 5995g och var 63 cm lång på 2 månaders kontrollen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...