Sidor

2012-02-02

3/4

Mannen bestämde sig för att jobba hemifrån idag. Skönt med tanke på kylan ute, under 10 minus. Då slapp jag släpa med mig F ut. Mannen tog M till förskolan, jag och F fick mysa hemma.

Nackdelen med att ha mannen hemma är att vi inte alls går omkring och myser som vi gör på helgen, utan jag tassar omedvetet lite på tå för att inte störa honom. Men jag ska genast sluta upp med det, för då blir det ju bara jobbigt för mig, istället för trevligt. För lite trevligt med lunchsällskap kommer det naturligtvis att bli!

På dagens agenda står att fixa klart dopkortet till lördagens dop som vi ska på. Jag har klippt ut mallen, men nu ska rätt papper klippas och klistras ihop. Lite pillrigt, men det verkade inte alltför svårt. Jag visar resultatet sen när det är klart.

1 kommentar:

  1. Åh, du verkar så pysslig och duktid på sånt pill! Det blir säkert jättefint. Väntar med spänning på resultatet!
    Underbart med lunchsällskap, sådär lite oanmält. Vardagslyx!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...