Sidor

2012-02-27

Long time no see

I dag fick M, F och jag besök av J och A. J och jag var med i samma föräldragrupp när jag väntade M. A är två dagar äldre än M och när vi var föräldralediga under 2009 umgicks vi rätt mycket. Sen började vi jobba och tiden bara rann iväg och vi har inte setts på nästan två år. Vi hade en jättetrevlig dag. De kom runt 10, vi fikade, barnen lekte, vi åt lunch och gick ut till lekparken. Vi sa hejdå vid halv tre och gick hem och åt mellis. Vi kom i alla fall överens om att det inte ska gå lika länge till nästa gång :)

Kan även rapportera att mina nya stekpannor är suveräna! Jag stekte fiskpinnar till lunch och pannkakor till kvällsmat, så jag fick chans att använda båda. Jag kan bara konstatera att kvalitet kostar, men det är helt klart värt det!

1 kommentar:

  1. Ja, kvalitet kostar oftast, men är värt det! =)
    SV: Läst lite om det nu och det verkar läskigt. Dock har jag ju högt blodtryck så jag tror inte att jag skulle få ta det, iaf enl FASS. Jag blev igångsatt förra förlossningen och de gjorde typ allt och gav mig massa saker, men ingen Cytotec, så jag känner mig ganska lugn för det. Men ska såklart hålla öronen (och munnen) öppna! Tack!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...