Sidor

2012-04-22

Dinner på diner

Vi bestämde oss för att testa ett av de nyaste matställena i stan, Little America. Enligt vad jag läst i tidningen och även deras egen meny så ska det vara en Diner i amerikansk stil där personalen betjänar dig iklädda rullskridskor. Låter ju häftigt minst sagt, och en god burgare är ju aldrig fel :) Deras hemsida ser lovande ut http://littleamerica.se/index.html

När vi kom dit blev jag lite besviken när jag såg storleken på stället. Jag hade förväntat mig något större, men att det inte var så stort gjorde ju att det blev lite mysigare istället. Annars såg det ut som jag tänkt mig, med röda 50-tals möbler med stoppade stolsryggar och "bås".

Maten var helt ok, absolut inte dålig, men inget extraordinärt heller. Servitrisen saknade rullskridskor och lyckades blanda ihop vår beställning lite, så min pappa fick min bacon och mina curly fries. Men det löste vi på egen hand.
M:s barnmeny kom serverad i en bil, en kul detalj, som jag dock tror uppskattades mest av oss vuxna ;)

Vi sprang på "NagelJessica" där. Så jag passade på att boka en tid inför dopet. Tänker unna mig att ha snygga naglar till dopet, sen får vi se hur jag gör. I alla fall så hade J färgat håret lila! Skitläckert tycker jag, även om jag aldrig skulle känna mig bekväm i lila hår =).

3 kommentarer:

  1. Vart ligger den restaurangen? Den har jag missat. Hon är så cool, jag skulle aldrig våga testa. Kul att få snygga naglar inför festligheterna! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. De öppnade i mars på Önstavägen, där Apetito låg förut :)

      Radera
    2. De öppnade i mars på Önstavägen, där Apetito låg förut :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...