Sidor

2012-04-23

Trötter

M kom in till oss vid två i natt och sen var hon vaken i ca 2 timmar. Jag försökte sova, men det blir inte lika djup sömn när man är omedvetet medveten om att 3-åringen inte sover ;) Kl. 6 vaknade lillprinsen och jag tog med honom till gästrummet för att A skulle få sova sista timmen innan klockan ringde. Kvart över åtta tittar A in till oss och frågar om M inte ska bada idag? Men det skulle hon ju! Pappa kom halv nio för att hämta henne och ta med henne till rehabbad och då hade vi faktiskt hunnit både väcka henne, klä på henne och få i henne frukost!

När de kom tillbaka var jag och F påklädda och redo för bus och lek. Vädret idag var grått och tråkigt, så vi roade oss med inomhuslekar så som tornbygge, dockor, rita och läsa saga. Efter lunch höll mina ögon på att falla ihop, så jag tog med mig båda barnen in i sovrummet och så sov vi middag i en timme. Vilket med facit i hand kanske inte var så smart eftersom M inte somnade förrän 20.45...

Jag kom mig i alla fall för att fota kjolen idag. Så här ser den ut kjolen som jag köpte i lördags:


2 kommentarer:

  1. Hej, jag är inne hos dig också håller med jag är också sämre på att kommentera via telefon. Sitter nästan aldrig vid datorn längre ;-)

    SvaraRadera
  2. Jättefin kjol :-). Visst är det skönt att sova middag ;-)?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...