Sidor

2012-04-27

Mirakel

Jag har under en längre tid följt en blogg skriven av en kvinna som förlorat tre barn innan de ens fått börja leva. Jag har följt hennes kamp från det att hennes tvillingpojkar dog,  genom en tredje graviditet som har varit 40 veckor av oro. Igår kom hennes andra dotter till världen och för första gången får den lilla flickans föräldrar åka hem med ett levande knyte i sin famn. Jag är så glad för hennes skull och innerligt tacksam över att båda mina graviditeter lett till levande barn. Våra små mirakel.


2 kommentarer:

  1. Fint skrivet och fin bild. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja fy tyvärr händer det för ofta med missfall eller andra hemskheter. Det får en att ta vara på sina gåvor lite extra ;-) Det tog mig 16 år att få ett syskon till min son (snacka om sladdis ler ) jag njuter varje dag varje minut att ännu en gång få lyckan att bli mor och till en underbar tös! Barn är inget man skaffar, barn är en gåva <3 Har tatuerat in på benet (hinduiska) Största gåvan är mina barn

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...