Sidor

2012-04-12

Oplanerat

Igår när vi gick till dagis regnade de. Och när det regnar måste man ha "palaply". Vi hade bara ett stort som lilla M gjorde sitt bästa för att hålla upp, men vi var ganska överens om att det var bättre att jag tog hand om paraplyet. Så jag lovade att hon skulle få ett eget. Sagt och gjort. Idag när jag lämnat av henne på dagis blev det en tur ner på stan.

Förutom ett paraply så blev det även en spontanlunch med K. Pasta är kanske inte optimalt, men vi får försvara oss med att vi gick till Olio Deli för deras salladers skull ;)

 Min goda mat

Mitt underbara sällskap

När jag hämtat M på dagis svängde vi förbi och hämtade morfar innan vi åkte till MM för att köpa en ny fjärrkontroll åt honom och mormor. Inne i butiken ville M att jag skulle knäppa kort på henne, så det gjorde jag förståss!

jackan och mössan är förresten nytvättade, efter dagens utelek ;)

Så vill jag avsluta med ett stort GRATTIS till min gudmor som fått sitt femte barnbarn idag. Efter fyra pojkar så har skaran utökats med en liten tjej. Lyckan är stor! Och naturligtvis även grattis till de stolta föräldrarna!

2 kommentarer:

  1. Tackarrrr som vår F säger! Lyckan är verkligen stor!! Underbar blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Det fick bli anonymt:) enda som gick igenom så jag kunde göra inlägg i din blogg!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...