Sidor

2012-04-16

Grillpremiär

Helgen som var bjöd på underbart vårväder. A har varit ute i trädgården en del och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gjort... Handlat och lagat mat, postat paket med bebiskläder till en kompis och så har vi haft grillpremiär!


A har jobbat på att få bort buskarna vid vår uteplats, för att ge plats åt Magnoliorna som vi fått i bröllopspresent. Att ta bort grenarna är inte så besvärligt, däremot stubbbarna och rötterna. Två rejäla rotsystem har han fått bort min underbara man.


och så här såg det ut när han grillade kvällsmaten:

5 kommentarer:

  1. Vilken stor härlig tomt ni ser ut att ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är på ca 1000m2. Så den är ganska stor för att ligga i en hyfsat central stadsdel (2,7km till citykärnan). Tyvärr är jag inte någon riktig trädgårdsmänniska, men jag jobbar på det! En vacker dag SKA jag tycka om att rensa ogräs och safta och sylta :)

      Radera
  2. Åh va gott med grillat! Vi har inte haft premiär än men snart så...

    SvaraRadera
  3. Åh, jag längtar efter grillat hos er! Andreas är ju superduktig på att grilla och den där marinaden ni gör är ju delicious!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...