Sidor

2012-04-05

tiden igen...

Påsken närmar sig med stormsteg. Jag har fullt upp och hinner inte riktigt uppdatera här så ofta som jag skulle vilja. I går efter dagis satte jag och M en massa fjädrar på några av de kvistar som M klippte ner i vår trädgård förra helgen. Varför betala dyra pengar för björkris när trädgården är full av eget klipp? Har dock inte tagit mig för att fota riset och påskpyntet än. Det får bli i morgon, så får ni se hur det ser ut. Nu ska jag sova lite. I morgon bitti har jag en dejt med mamma. Vi ska till ICA och handla all påskmat och sen är det bara mys med familjen som gäller, i fyra långa härliga dagar!!! (fast om någon som inte tillhör familjen vill träffa oss så går det också bra, säg bara till!)



1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt med lite påskpyssel!!! Vi hade gärna träffat er om vi var i stan. Puss!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...