Sidor

2012-04-04

Premiär-tur

Stoppade ner F i vagnen, ställde M på brädan, lade låneboken i vagnens varukorg och sist men inte minst nya joggingskorna på fötterna.

När jag lämnat M på dagis fortsatte jag ner på stan och till bibblan. Solen sken och det var riktigt skönt att vara ute. Jag traskade på, inte något direkt PW-tempo men jag blev varm i alla fall. Det slutade med att jag var ute i 1,5 timme och gick ca 7,30 km (enligt RunKeeper). Att ta kort motsols gör ju att man inte riktigt ser hur kortet blir, men man ser en skymt av Mälaren i alla fall!

Klarblå himmel utan ett moln. Trots att det var ganska kyligt så känns det att våren är här!

Skorna var jättesköna och jag slapp skavsår. Nu är ju tanken att jag ska springa i dem, men jag inser att ska det bli något av mitt spring-projekt så får det allt bli utan barnvagn. Så det är till att få ihop det med maken, tiden och viljan...

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat, och nya jeansen är på om jag inte ser fel =0) snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det är nya jeansen. Supersköna är de, så jag kommer nog att bo i dem tills jag krymper ur dem ;)

      Radera
  2. Här har det varit kanonväder idag oxå! "Bara" 9-10 grader men strålande sol och ingen blåst!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...