Sidor

2013-01-05

Blivande fotograf?

Malva springer titt som tätt omkring med min mobil eller kamera och fotar. Hon älskar att fota och titta på kort. På sista tiden är hon däremot inte lika pigg på att vara med på kort. Hon vill helst bara se hur kortet blev, innan det ens är taget.

Som idag när vi var på julfest i Mikaelikyrkan. Först var det lite andakt med berättelse om varför vi firar jul, sen fikade vi och efter det var det dans runt granen. Strax innan det var slut kom tomten och gav påsar till alla barn. (ALLA barn, så Felix fick också en påse. Det tackar mamman och pappan för) När jag ville ta kort på barnen med påsarna så visar Malva stolt upp sin påse.

Som sagt, hellre bakom kameran än på bild

När jag går igenom korten på kameran/mobilen så får jag radera väldigt många av Malvas foton. De blir inte alltid så bra... Men ibland lyckas hon ta riktigt bra! Idag hittade jag ett foto som hon måste ha tagit i morse. Jättefint tycker jag i alla fall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...